Array
(
    [global] => Array
        (
            [below_top] => Array
                (
                    [0] => 320
                )

        )

    [after_video] => Array
        (
        )

    [place_in] => Array
        (
            [sidebar_sticky] => Array
                (
                    [0] => 272
                )

            [sidebar_normal] => Array
                (
                    [0] => 327
                )

        )

)

WIDEO: kibice Wisłoki Dębica podczas meczu z Polonią Przemyśl [DOPING]

Opublikowano w kategorii Kibice Polecane

Doping kibiców Wisłoki Dębica podczas środowego meczu 4 ligi podkarpackiej z Polonią Przemyśl.

Komentarze (24)

sebo

A gdzie maskotka kurczak????Taka fajna ….

Omg

Maskotka jest dla dzieci, nie dopinguje w młynie biedny impotencie intelektualny.

Przytulać

Maskotkę sprzedać za dobrą cenę, handlować potraficie jak ŻYDZI ….W sprzedaży majątku klubu jesteście najlepsi w Polsce.
Kasę przeznaczyć dla Marka i Staszka, którzy lubią przytulać kasę .hehehe

    Prawda Przytulać

    Miej podobne przemyślenia w niedziele gdy na kolanach uczestniczysz. Spinacie się o żydowskie nazwiska wy ponoć patrioci, co autonomistom niemieckim przyklaskujecie. Sprawdźcie nazwiska w ONR i AK. Najlepiej gdy wam to wyłoży historyk, syn bułgarskiego azylanta.

Tylko Wisłoka

100 z Zabrza, 40 rów, 30 siarka, 25 GKS Katowice, pięknie…

Debicok

Z takimi kibicami chce się wygrywać, 3 liga Wisłoka!

IGLOOPOL

jak 200 mieliście zgód to co was w tym młynie było 100, 110 to max jakie ponad 150 piszecie nie doliczajcie ludzi siedzących koo młyna bez przesady. za niedługo będziecie doliczać ludzi spod dachu

o Boże ZATORZE!!!

https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/3a4e74a7004d9a49

skrin zrobiony z filmiku wyżej. skrin zrobiony zaraz po tym jak w trakcie śpiewania powstajecie i śpiewacie głośno widać kto bierze udział w młynie a kto koło niego siedzi cały mecz jak zwykły piknik z rodziną i nie obchodzi go doping. Z wykropkowania wychodzi 250 osob z czego 200 to zgody więc jak to z wami parkowcy jest liczycie do młyna wszytkich kogo złapie zdjęcie i kto siedzi w pobliżu? tak jak wyżej napisał IGLOOPOL zacznijcie liczyć ludzi z naprzeciwka z pod dachu to będziecie mieć młyn 700.

    Ha o Boże ZATORZE!!!

    Leszczu, czerwone kropki to obstawa, huligani gotowi nadrukach Polonii gdy tylko się pojawi. To armia walcząca, do pikników im daleko jak tobie do rozumu.

    Jack o Boże ZATORZE!!!

    Wpadnij na mecz to sobie policzysz tylko wez pampersa

08

ale zal dupe niebieskim pajaca ściska oni mogą pomarzyć o takich liczbach i wypisują gdzie się da za chwile Wisloki w młynie 8 osób z czego 6 dopingowało reszta to zgody…. oj pajace pajace

Do 08

Nie żal ściska tylko żal mi Was gamonie bo jesteście tak zaklamaną ekipką jak nikt inny. Zawsze zauważcie liczby ale w meczu z Polonią to już przesadnie dodać sobie około 100 osób pikników których nie obchodzi młyn nie śpiewają nie robią nic tylko siedzą koło młyna z rodzinami a że ich zdjęcie łapie to dodajecie ich do liczby haha. Na tym skrinie to doskonale widać jak KIBOLI WISŁOKI JEST OKOŁO 60 OSÓB resztę robią wam jak zwykle liczbę zgody. Porażka. Żebyście na derby czasem całej trybuny nie liczyli że to młyn haha. Was jest max do 120 osób w szczytowych momentach niestety nie w meczu z Polonią. To jest Dębica a nie Warszawa i wiemy jaki macie młyn i możliwości więc po co tak zawyżać jak doskonale widać? Druga sprawa jest taka że bez zgód jesteście tak słabą ekipką że tragedia. Bez nich na wyjazd mielibyście kupę większą od Sebusia na solówce 🙂

    ??? Do 08

    Pomyśl trochę internetowy łobuzie polemizujący, i może wpadnie Ci do głowy idea, że przy młynie to właśnie Ludzie ze Zgöd, z których może niekoniecznie każdy zainteresowany musi być dopingiem. A pikniki mieli jeszcze przynajmniej 3/4 stadionu by sobie z rodzinami usiąść. A Twoim tokiem rozumowania nie pisz, że w Tuczempach było 32 kibiców Igloopolu, którzy czasem coś krzyknęli (patrz Podkarpaccy Kibice), tylko napisz, że było 3 kibiców i 29 pikników z łapanki…

    Rthk Do 08

    Jaka solowka o czym ty piszesz ?haha chlop stawial sie wiele razy sam na kilkanaście osob nie uciekał a ty piszess kupa na solowce..napisac kto i ile razy wypierdalal z waszej ekipy przed nim 1 na 1 ?

osfa

ty wogole mowisz cos o wyjazdach? bo zaliczyliscie 3 wyjazdy po kolei? gdzie byliscie wczesniej?masz racje nie bylo Wisloki 60 ciu ,mozesz z 6 osob ich bylo , przeciez igloopol jest prze kumaty

Ultras

Co za leszcze piszą te bzdety, przecież holligans zwykle nie biorą udziału w dopingu tylko współtworzą młyn. Za to są pierwsi do ataku czy obrony.

Ania

Skoro Wisłoki jest tak mało to dlaczego macie pełne gacie jak i widzicie? Dlaczego nie siedzicie na plantach?Dlaczego nie ma nikogo w barwach na miescie?Bo jestescie osrołki jakich mało.

    Jak Ania

    A co to planty ze sa na waszym terenie to jakis niby zaszczyt czy o co chodzi? Nie siedzimy na plantach wy za to na aquapark nie przychodzicie czy na lodowisko mozecie sobie pomarzyc. Gdzie palicie ogniska lub grille? My mamy wały jest kozak , mamy tame i stawy do opalania plywania wypoczynku a wy dalej o tych smierdzacych plantach co przesiaduja na lawkach bulgary zule i cygany z sobieskiego fuu do tego zepsute fontanny a jak dzialaja dzieci rumunskie sie tam myja nie no kozackienmacie te planty haha. Zatorze to najlepiej rozwiniete i rozbudowane osiedle mozecie tu tylko grupa 30 osob wjechac na szybko i lapac pojedyncze osoby bo jak stoi grupka to nie podjedziecie. Albo jak deszcz pada to przyjada w nadzieji zlapania jednej osoby przypadkowej. Juz plycej sie nie da lamusy

lis

Na tle Stali Mielec to i tak to słabo wygląda…żadna rewelacja

sebo

Ania zrób mi laske ….Pierdolisz jak byś miała co w dupie…Twoje miejsce jest przy garach i pieluchach a nie tu na forum.Spierdalaj tam gdzie jest twoje przeznaczenie…

    Ania sebo

    Jak ja dostała bym cię w swoje ręce to podskakiwał byś jak zając, osrołku z wysypiska śmieci

majufka z iglopolkiem

nawiazujac do komentarzy to z iglopolu sie nawet baby smieja hehhe.mamy lodowisko basen i nawet stawy do opalania hehe dobredo opalania cezgo?chyba kurwa popularnych-jednego szluga we trzech palicie.noi jeszce waly na grila hhe skonczy sie wam niedlugo ten gril jak sie was polapie to skoncza sie grile.no chyba ze znowu ktos bedzie spierdalal w poplochu na druga strone rzeki w strone poligonu jak juz to kiedys bywalo

majufka z fanatykami

drodzy panstwo.zapraszam na majufke w imieniu symatykuf klubu iglopol.nie chodzcie na WISŁOKE.tam nic sie ciekawego nie dziej za to unas mnustwo atrakcji na majufke.gril na walach,opalanie na stawach,basenik,lodowisko.mozna cos zjesc w kuchni wschodu”la wysypisken”nowo otwarta restauracja za barem slynni kucharze”gonzo”oraz wacek z dałnem.beda tez atrakcje sportowe.bieg sprintem na dystansie 100 metrow ,wystapi slynny łukasz ś.pseudonim ”bioly.gwiazda wieczoru ma byc arcymistrz sztuki cyrkowej slynny’pepito ,jelito”numerem wieczoru bedzie owiane juz slawa na dalekim wschodzie”kołkowanie”czyli wkladanie w dupe kołka,cyka i innych przedmiotow.oczywiscie cala zabawa bedzie polaczona z glosnym,rwanym dopingiem w asyscie bembna oczywiscie.podczas imprezy nasi prawnicy beda sluzyli pomoca z zakresu porad prawnych a w szczegolnosci tematem przewodnim bedzie -myk cyk cyk”jak nie placic aecni oczywiscie alimentuf na najducha”autorstwa sebastaiana k.pseudonim oczywiscie”pepus”sebus wydupcyl swego czasu”grubasnom hanke”i od tamtej pory unika placenia na najducha.na spotkaniu beda obecni oczywiscie przedstawiciele debickiej komendy,beda udzielali porad z zakresu szybkiego przeciwdzialania przemocymna stadionie i tu znowu gosciem honorowym nie kto inny jak ”pepito”rozmowa bedzie toczyla sie z zakresu”jak tu kogos szybko i sprawnie podjebac”to wbrew pozorom wazny temat.dzieki konfidentow dochodzenie przechodzi sprawnie.w ten sposob panstwo oszczedza mnustwo pieniazkow.bedzie tez delegacja”oswiecimskie sperminatorki”grupa akrobatyczna ktorej zadaniem jest-namietne obciaganie meskich fjutuf.gruba owiana slawa i legenda po wejsciu w uklad z jedna z najbardziej niedojebanych ekip na podkarpaciu mianowice”igloopolek.grupa iglopolek to najbardziej konfidencka ekipa z wszystkich ekip w calym ukladzie warszawskim.sa tak wytrenowani ze potrafia sprzedac samych siebie i na tym ta sztuka wlasnie polega.zapraszamy serdecznie na majuweczke z pejsikiem.

???

No to fani Igloopolu teraz siedzą niecierpliwie i gryzą paznokcie czekając na decyzje Wydziału Dyscypliny… Dadzą zakaz za race, czy nie dadzą? Nie doczekali się zadymy na meczu Wisłoki z Polonią i zamnknięcia stadionu, to wzięli sprawy we własne ręce. A nuż nie trzeba będzie iść na derby… 😉

Twój komentarza zostal dodany

Coś poszło nie tak, twój komentarz nie zostal dodany, spróbuj ponownie poźniej

Dodaj komentarz